Nie wiem, jak zacząć ten przegląd. Jeszcze nie odzyskałam pełni sił. Dodatkowo poziom mojego zażenowania tym, co się ostatnio dzieje, jest ostatnio na bardzo wysokim poziomie. To były ciężkie dni. Nie tylko dla mnie, ale i dla polskiej kinematografii oraz obrazu Polaka na scenie europejskiej. Pewnie wszyscy słyszeliście już o pobiciu profesora Jerzego Kochanowskiego w warszawskim tramwaju. Dostanie /za przeproszeniem/ po mordzie za używanie obcego języka w publicznym miejscu jest dla mnie najzwyczajniej niezrozumiałe. Przeraża mnie to. Mam wrażenie, że ludzie tracą opory, a agresja w stosunku do innych narodowości przyjmuje paranoiczne oblicze. Zjawisko to opisała Kasia Czajka, znana bardziej jako zwierz popkulturowy.

Dziwnych zdarzeń ciąg dalszy. Dzień przed miesięcznicą ZAMACHU w Smoleńsku w końcu doczekaliśmy tej premiery. Smoleńsk to thriller, kryminał, film szpiegowski i dokumentalny w jednym. Póki co nie widziałam i nie chcę wychodzić ze swoją opinią, ale mam nadzieję, że będzie ona podobna do tej:

A wiecie, kto w tym wszystkim jest najbardziej poszkodowany? Rodziny ofiar, które muszą patrzeć na tę błazenadę.

Dobra, Dominika, ale ostatnie dwa tygodnie nie mogły być aż tak złe? To prawda. Humor wszystkim poprawiła Anita i jej czarownice, które pokazały, jak bardzo nie mogą się doczekać Przeklętego dziecka 😀

A Red Hot Chilli Peppers pokazało najnowszy teledysk! Piosenka strasznie wpadła mi w oko.

Do poczytania z wielką chęcią polecam Wam:

A co się działo tutaj przez ostatnie 14 dni?

A wy znaleźliście ostatnio coś ciekawego w odmętach internetu?

 

2 myśli na temat “Dwutygodnik blogowy #2

Skomentuj

