Stało się – w końcu wybiła pełna liczba obserwujących mój profil na Instagramie. Dodatkowo ostatnio robiłam porządki na półkach i stwierdziłam, że z chęcią podzieliłabym się kilkoma z Wami. 

Tym razem mam dla Was książkę Ene, due, śmierć autorstwa M.J. Arlidge. O tym mrocznym kryminale pisałam już dawno, a i udało mi się zamienić kilka słów z autorem.

Zasady konkursowe są proste:

  1. Pod postem konkursowym na fanpage bloga napiszcie, dlaczego chcielibyście przeczytać tę książkę.
  2. Nie obowiązkowe, ale mile widziane, jest polubienie fanpage bloga, a także zaobserwowanie mnie na Instagramie.

Regulamin konkursu:

  1. Autorem konkursu jestem ja – Dominika Musialik, autorka bloga Niekulturalna.
  2. Konkurs trwa od 31.08.2016 do 10.09.2016 do godziny 23.59.
  3. Zastrzegam sobie prawo do odwołania konkursu lub zmienienia czasu jego trwania, bez obowiązku podania konkretnej przyczyny.
  4. Zwycięzcą konkursu będzie osoba, której odpowiedź najbardziej przyciągnie moją uwagę.
  5. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
  6. Każdy może wziąć udział w konkursie.

Jeśli będzie dużo zgłoszeń, to może za jakiś czas pojawi się tutaj kolejny konkurs 😀

Przy okazji składam serdeczne życzenia Hasaczowi, Miryai, Zwierzowi oraz Recenzentkom 😀

2 myśli na temat “Konkurs z okazji 300 obserwatorów na Instagramie i Światowego Dnia Blogera!

  1. Odpowiedź spontaniczna: Uwielbiam serial The Walking Dead i siódmy sezon zapowiadany jest słowami wyliczanki: Ene due rike fake… i choć słyszałam o tej książce, jak zobaczyłam konkurs u Ciebie od razu pomyślałam o serialu. A książkę też oczywiście z chęcią przeczytam 😉

    Lubię to

Skomentuj

