Bez kategorii

Dwutygodnik blogowy #1

Ostatnio mam za dużo wolnego czasu i co raz bardziej zagłębiam się w odmęty internetu. Nie chodzi jednak o wikinga z kałasznikowem, który siedzi na jednorożcu. Pojawiło się całkiem sporo rzeczy z dziedziny kultury wszelakiej, którymi chciałabym się z Wami podzielić. 

Z recenzji książkowych chciałabym Wam zaproponować:

Filmowo też się trochę działo:

Warto też obejrzeć najnowszy spot promocyjny Empiku. Wielu się nim zachwyca, mi także przypadł do gustu.

A co przez ostatnie dwa tygodnie pojawiło się u mnie? Niestety tylko dwa teksty, a może aż dwa patrząc, co się wokół mnie dzieje 😉

A co Was zainteresowało, trafiliście na coś ciekawego w ciągu ostatnich dwóch tygodni?

2 thoughts on “Dwutygodnik blogowy #1

  1. Bardzo lubię tę formę postów, chociaż sama nigdy nie próbowałam jej u siebie 😉 Kilka linków mnie zaciekawiło i lecę je eksplorować 😀
    Dzięki za podlinkowanie !

    Lubię to

Skomentuj

