Studia, studia i w końcu wakacje. I choć sama zaproponowałam Wam moje wakacyjne wyzwanie, Anita i Ewelina wróciły ze swoim, w którym nareszcie mogę wziąć udział.
Wczoraj dowiedziałam się o BookAThonie i stwierdziłam, że taki maraton czytelniczy będzie moim idealnym powrotem. Przyznam szczerze, że chwilę zajęło mi skompletowanie odpowiedniego zestawu, ale w końcu się udało!

Chwila, chwila, może ktoś z Was nie wie, o co chodzi, a ja tak z grubej rury. BookAThon trwa tym razem od 4 do 10 lipca. Okrągły tydzień, podczas którego mamy przeczytać 6 książek, których łączna suma stron będzie wynosiła powyżej 1500. Każda pozycja musi odpowiadać konkretnym kategoriom, które tym razem prezentują się następująco (przy okazji pokażę Wam, co sama mam w planach czytać):

1. WAKACJE Z DUCHAMI: Edgar Allan Poe – „Opowieści niesamowite” [409 stron]
Ta książka kurzy się na mojej półce zbyt długo. Zresztą ja każda, która będzie przeze mnie w tym tygodniu czytana. E.A. Poe pokochałam w liceum i kiedy odnalazłam ten zbiór opowiadań na półce w sypialni rodziców, nie mogłam się powstrzymać. Jednak nie było nigdy czasu.

2. DOKOŃCZENIE LUB ROZPOCZĘCIE SERII: Jakub Ćwiek „Kłamca 3. Ochłap sztandaru” [269 stron]
Z Lokim miałam już do czynienia, ale seria ciągle nie została dokończona. Chyba odpowiednia pora, by to zmienić, nie sądzicie?

3. AUTOR O TWOIM IMIENIU LUB INICJAŁACH: Michael Dobbs – „House of Cards” [414 stron]
Długo nie mogłam przypomnieć sobie autora, który spełniałby te wymagania. W końcu znalazłam na półce tę polityczną intrygę, a to, że Dobbs ma odwrotne inicjały, chyba nie ma większego znaczenia. 😉

4. LATO Z KRYMINAŁEM: Agatha Christie – „Dwanaście prac Herkulesa” [318 stron]
Kocham powieści Christie, więc takich nigdy za wiele.

5. KSIĄŻKA Z TWOIM (WYMARZONYM) ZAWODEM: Katarzyna Czajka – „Dwóch panów z branży” [375 stron]
Kolejna trudna misja, bo sama do końca nie wiem, co chciałabym w życiu robić. Od kiedy podjęłam dość ważną decyzję, miotam się między jedną stroną a drugą. Zazwyczaj jednak było to związane z jakąś dziedziną sztuki. Kino chyba się nada. 😉

6. WAKACYJNA MIŁOŚĆ: N. H. Kleinbaum – „Stowarzyszenie umarłych petów” [156 stron]
Mogliście kiedyś przeczytać, że jestem bardzo anty – romanse. Jednak kto powiedział, że miłość musi dotyczyć tylko dwóch osób tej samej lub przeciwnej płci? Miłość może też być do czegoś, a już na pewno do poezji. Także może być moja do tej książki, której nie czytałam lata.

No i mamy 1785 stron, więc założony limit przekroczony 😀 Zapowiada się dość duże wyzwanie! Mam nadzieję, że mi się uda 😀 A Wy bierzecie udział w BookAThonie?

2 myśli na temat “BookAThon Lato 2016, czyli zaczynamy maraton czytelniczy!

  1. Może kiedyś spróbuję wziąć udział w podobnej akcji, jednakże lista książek pozostałych mi do przeczytania jest na tyle obszerna, że trudno byłoby mi wcisnąć tam coś jeszcze 😛

    Lubię to

Skomentuj

