Właśnie zaczęły się wakacje. Przynajmniej dla mnie, bo wiem, że część z Was ma je już od jakiegoś czasu lub nie ma w ogóle, bo w końcu ktoś pracować musi 😉 Z tej okazji mam dla Was wyzwania, w których mam nadzieję, będziecie chcieli wziąć udział.

Na tej słoneczny czas w roku chciałabym Wam zaproponować 10 pozycji, a właściwie typów książek, które warto przeczytać. Spójrzcie niżej i zobaczcie, jak to wygląda.

ixtape

Warto też nadrobić filmowe zaległości. Mam ambitny plan w końcu kilka pozycji z mojej listy na FIlmwebie odznaczyć, więc stworzyłam takie o to wyzwanie. Tytuły zaznaczone na czerwono są moimi wyborami do każdej z kategorii. 

milkies

Są tylko dwa warunki: musimy zmieścić się w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dodatkowo jedna książka może spełniać tylko jeden podpunkt z listy. Przykładowo – jeśli wybierzecie sobie „Romeo i Julię” Szekspira, nie możecie za jednym razem skreślić z listy podpunktów 1 i 10, a tylko na przykład podpunkt 1.

Stworzyłam też dwie dodatkowe strony (tam na górze), gdzie możecie pisać co przeczytaliście, obejrzeliście, rzucić linkiem w komentarzu.

A na koniec może jakiś konkurs? Zobaczymy 😀

Mam nadzieję, że będziecie chcieli przyłączyć się do zabawy. Dajcie znać w komentarzach, czy jesteście zainteresowani! Oczywiście nie musisz być blogerem, jednak jeśli prowadzisz swoją stronę, byłabym wdzięczna, gdybyś podzielił się tam informacją o tym wyzwaniu, a przy recenzjach tych książek zaznaczył, że bierze ona w nim udział. Oczywiście nie jest to żaden warunek J

Miłych wakacji i do przeczytania!

3 myśli na temat “Wakacyjne wyzwania czas zacząć!

  1. Ja już z jednym wyzwaniem książkowym bojuję, więc raczej odpuszczę, szczególnie że miałabym problem z np. „ulubioną książką mamy/taty”, bo oni nie czytają, chyba ze ich przymuszę 😀
    Ale za to wyzwanie filmowe chętnie udostępnię na facebooku, bo takie „Przeminęło z wiatrem” to jeden z moich ulubionych filmów ! Chociaż książka równie cudowna. A ja z tej listy mam do nadrobienia „Listę Schindlera”, ale czekam aż będzie w telewizji 😉

    Lubię to

Skomentuj

