Ja wiem, że ostatnio się rozleniwiłam. Choć nie, to nie jest dobre słowo. Zwyczajnie doba jest dla mnie za krótka, a sesja to czyste zło. Na co mi te studia? Obiecałam sobie, że teraz przerwa, ale pod koniec stycznia wracam.

Do nadrobienia mam mnóstwo recenzji i nawet nie wiem, od czego zacząć. Na nie jednak potrzeba trochę dłuższej chwili, dlatego dzisiaj na luzie kilka pytań do mnie od mojej współlokatorki. Nie sądziłam, że jest coś, o co ona jeszcze chce mnie zapytać. Ja się tutaj będę rozwijać, a Wy wpadajcie na jej bloga. Domyślam się, że znacie i lubicie świat czarodziei i mugoli, więc na pewno Wam się spodoba.

1. Jaka piosenka najbardziej ostatnio chodzi Ci po głowie?

Ostatnio zaktualizowałam moją playlistę na telefonie i znajdzie się całkiem sporo takich tuptających po głowie melodii. Pomijając piosenkę o żółtym pudełku ze „Star Treck przerobiony”, myślę, że numerem jeden będzie ta piosenka.

2. Jaki film ostatnio oglądałaś? Wyjaśnij dlaczego Ci się podobał albo nie.

Ostatni film jaki oglądałam…. Wydaje mi się, że był to „Creed: Narodziny legendy”, o którym kilka słów w końcu, mam nadzieję, uda mi się napisać. W skrócie – podobał mi się, ale by trochę przedłużony.

3. Gdyby wehikuł czasu przeniósł Cię w lata osiemdziesiąte w USA to jaki aspekt ówczesnej kultury najbardziej by Cię interesował?

Lata 80. w USA nie są moją ulubioną dekadą. Za dużo w tym disco. Choć był też wtedy całkiem spory boom na hard rocka, którego uwielbiam. Mötley Crüe, Guns N’Roses, Bon Jovi, no i oczywiście Metallica. Zobaczyć ich na żywo, usłyszeć wtedy… Jakie to by było genialne!

4. Kawa czarna czy z mlekiem?

No i co się głupio pytasz, Pani Koleżanko, skoro bardzo dobrze wiesz.

„- Jaką kawę lubicie? – spytała gości. – My pijemy czarną jak noc i słodką jak grzech.”
– „Amerykańscy bogowie” Neil Gaiman 

5. Gdybyś  miała wybrać najbardziej głupi parring postaci z HP, to który z poniższych byś wybrała i jak opisałabyś losy jego bohaterów? Wybierz między:

a) Severus i Harry – parring z ojcem chrzestnym? Dziwne, ale są gorsze.
b) Remus i Syriusz – W sumie mogłabym w to uwierzyć.
c) Draco i Dumbledore – Draco to laluś, a Dumbledore był gejem, więc…
d) Hagrid i Hermiona – And the winner is…. To jest zwyczajnie… No nie, po prostu nie. Opis ich przygód zostawię Emilii, bo jej to zdecydowanie lepiej wychodzi.

6. A teraz na poważnie: możesz ocalić jedną z postaci, która ginie w serii HP. Którą byś wybrała i jak, według Ciebie, zmieniłaby się wówczas fabuła?
a) Syriusz
b) Snape
c) Dumbledore

Syriusz. Ciągle płaczę. Harry w końcu miał rodzinę i wszystko musiało się zepsuć.

7. Napisz dla mnie krótką historyjkę (max pięć zdań) w której elementami fabuły będą: homoseksualny wąż, bitwa w błocie, sprzedaż Opla i Józef Stalin.

Tylko Ty mogłaś coś takiego wymyślić. Ja jestem od recenzowania historii, a nie od pisania, więc może to wyjść trochę koślawo.

Wąż Lucek jechał ze swoim mężem pełzają sobie do salonu samochodów kupić wymarzonego Opla Kadettę. Oczywiście czerwoną, bo szybsza. Pełzają sobie przez mokradła i pełzają, aż tu nagle przed nimi wypada z krzaków Jóżef Stalin. Po chwili rzuca się na niego Charles Darwin. Leją się po ryju, krew się leje, mężczyźni się cali w błocie. Jak się skończyło starcie? Tego nie wie nikt, bo Lucek jest pacyfistą i nie mógł dłużej patrzeć na tę przemoc.

8. Teraz będzie banalnie: ulubiona część HP i dlaczego?

„Więzień Azkabanu”, bo pojawia się Syriusz 🙂

9. Poszukaj w internecie (tumblr, deviantart, weheartit) najbardziej głupiego fanartu związanego z HP i wklej go tutaj.

Znalazłam jeden idealny, ale niecenzuralny, więc nie będę go tutaj umieszczać. Myślę, że ten też się nada.

10. Gdzie tupta jeż?

A co Cię to tak interesuje? Czemu chcesz go stalkować? Może idzie do kochanki? Albo po narkotyki? A może na obiad do mamy? To jego sprawa gdzie tupta. Koniec.

I teraz ja mam coś powymyślać? No niech będzie….
1. Jaka jest Twoja ulubiona postać komiksowa i dlaczego?
2. Należysz do jakiś fandomów? Jakich?
3. Jaki film robi na Tobie największe wrażenie?
4. Premiera 2016, której nie możesz się doczekać?
5. Dlaczego białe jest białe?
6. Jaka piosenka jest u Ciebie teraz na pierwszym miejscu?
7. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś/łeś? Co o niej sądzisz?
8. Jaki jest Twój ulubiony youtuber?
9.  Co Cię uszczęśliwia?
10. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nominuję:
Alexandrę z www.tv-sb.blogspot.com/
Inkoholiczkę z www.inkoholiczka.wordpress.com
Monę Te z www.antymateriablog.wordpress.com

9 myśli na temat “Liebster Blog Award

  1. Śmiechłam na historii o wężach – dzięki za to!
    U2 i „Ordinary love” ❤
    A co do Pottera, to "Więzień Azkabanu" to też mój ulubiony tom i najchętniej wskrzesiłabym Syriusza 🙂

    Lubię to

  2. Tak bardzo chcę skomentować Twoje odpowiedzi, że aż to wypunktuję XD
    1. No oczywiście, wyjesz to w kółko pod nosem XD Ja zresztą też. Ale tworzymy piękny duet! Specjalnie dla nas powinni stworzyć nowy styl śpiewu: „fałszowanizm, połączony z beszczeszczeniem pięknego utworu” XD
    LALALA PUDEŁKO ŻÓŁTE JAKIE PIĘĘĘĘKNEEEEE!
    2. True story, bro!
    3. Spock, co to ma być, co to za disco?
    4. Właśnie tak mi się wydawało, że to najgłupsze pytanie jakie mogłabym Ci zadać XD Ale kawa z kakaem HEHEHEH XD
    5. Miałaś wybrać jeden i szczegółowo opisać jego losy! XD Przecież Hagrimiona to takie pole do popisu… eh…
    6. True story number two!
    7. Wiem, że tylko ja mogłam to wymyślić 😀 Piękna historia! ❤ Liczę na kontynuację XD
    8. 😀 😀 Wiadomo!
    9. EJ, on wcale nie jest aż taki hardkorowy XD A do tego niecenzuralnego poproszę link na privie XD
    10. Bo tajemnica jeży męczy ludzi od pokoleń! Każdy chce wiedzieć, gdzie tupta jeż :<
    Dziękóóóówa wąsaty leszczu za odpowiedzi! ❤

    Lubię to

    1. Wąsaty leszczu, nie narzekaj 😛 Mogłam w ogóle nie odpowiedzieć 😀 Chciałam powiedzieć, że jak nominujesz mnie jeszcze raz, to Cię wyślę do przestrzeni kosmicznej, ale wiem, że wtedy tym bardziej to zrobisz, więc…. 😛

      Lubię to

Skomentuj

