Bez kategorii

Superbohaterowie blogosfery książkowej

Kiedy półtora roku temu założyłam pierwszego książkowego bloga, nie sądziłam, że moje życie tak się zmieni. Rozwinęłam się, poznałam wspaniałych ludzi i odkryłam, że można robić to, co się kocha i czerpać z tego korzyści. Takimi korzyściami są właśnie współprace z wydawnictwami. Nie chodzi tylko o darmowe książki. Gdy zobowiązujesz się coś zrobić, w końcu musisz się za to wziąć i to samo nakręca twoją pracę. Wiem jednak, że nie zawsze byłam idealna i dlatego tym, którzy mi zaufali, należy się wielkie DZIĘKUJĘ. 

Dzięki Hasaczowi zrozumiałam, jak dużo dla nas robicie. Mili, wyrozumiali, pomocni… A skoro już podziękowałam wszystkim razem, to teraz powinnam każdemu z osobna. Kolejność jest całkowicie przypadkowa, bo dla mnie jesteście na równi wspaniali.

Wydawnictwo Sine Qua Non: Moja pierwsza współpraca. Panie Oskarze, dziękuję za wszystkie książki, za to, że czyta Pan moje wypociny, za to, że nie zostałam zabita po ostatnim opóźnieniu i za to, że ciągle mnie Pan z listy recenzentów nie wywalił. Maila podpowiadają, ze niedługo minie rok naszej wspólnej pracy, a ja nawet nie wiem, kiedy to zleciało. ❤

Wydawnictwo Czwarta Strona: Pan Piotr już dawno został okrzyknięty superbohaterem i to nie bez powodu. Wyrozumiały, życzliwy i zawsze znajdzie wyjście z opresji, gdy przesyła zaginie w podróży. No i ta anielska cierpliwość. Dziękuję! 😀

Wydawnictwo InRock: Moja miłość do muzyki jest wielka, więc gdy Pan Bartosz odpisał na mojego maila, byłam zachwycona. I co? I już na samym początku wpadka. To wtedy Pan Bartek okazał się człowiekiem mega wyrozumiałym, a przy tym niesamowicie sympatycznym i cierpliwym do takich ciołków jak ja, za co z całego serca dziękuję. 🙂

Wydawnictwo MG: Pani Dorota jest niesamowita! Człowiek-orkiestra. Wszystko ogarnia i jeszcze ma do nas cierpliwość. Dziękuję za okazane serce, za wspaniały kontakt i o to, że po prostu Pani jest. ❤

Wydawnictwo Iskry: Z Panią Mirelą współpracę dopiero zaczynam, ale to nie oznacza, że powinnam ją pominąć. Jest to osoba, która od razu wywołała na mnie dobre, przyjazne wrażenie. Pierwsze książki już są w drodze, a ja dziękuję za odpowiedź i za docenienie. 🙂

Wydawnictwo Egmont: Pani Magdo, wiem, że czasem bywam nieznośna, dlatego dziękuję za wyrozumiałość i przychylność. I że mnie Pani jeszcze nie zabiła 😉

Wydawnictwo Znak Literanova: Pani Jolanta to osoba o niesamowitym spokoju i cierpliwości do nawet najbardziej upierdliwych blogerów. Szczególnie widać to, od kiedy powstała facebookowa grupa zrzeszająca wszystkich recenzentów tego wydawnictwa. Naprawdę Panią podziwiam! 😀

Wydawnictwo Książkowe Klimaty: Panie Krzysztofie, ja wiem, że Pan już zakończył swoją pracę w tym wydawnictwie i ruszył Pan w swoją drogę. Nie wiem jeszcze kto Pana zastąpił (ach, te moje zaległości), ale mam nadzieję, że będzie to osoba choć w połowie tak wspaniała jak Pan! 😀

Bez Was nie byłoby tej strony, nie byłoby motywacji, nie byłoby nas – blogerów książkowych. Jesteście naszymi superbohaterami i tak macie się od teraz czuć! DZIĘKUJĘ w imieniu swoim i kolegom po fachu 😉 

3 thoughts on “Superbohaterowie blogosfery książkowej

  1. Widzę, że naprawdę wiele współpracujesz. Podziwiam, że znajdujesz na to czas i się wywiązujesz z obowiązków. Ja boję się tego, że wydawnictwo będzie wymagało terminu przeczytania danej książki, a lubię sobie sama wybierać lekturę na dany okres 🙂
    Pozdrawiam!

    Lubię to

    1. Czasem rzeczywiście bywa ciężko, ostatnio za dużo wzięłam na siebie oraz pojawiły się prywatne problemy, ale Ci ludzie są naprawdę wspaniali 😀 W końcu wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i zdarza nam się nawalić 😉
      Pozdrawiam 🙂

      Lubię to

Skomentuj

