TAG

Liebster Blog Award od Imperium Książkomaniaczki

Jesienna chandra dopadła mnie w tym roku szybciej niż myślałam. Koniec z tłumaczeniem, czas wziąć się w garść i zacząć znowu pisać. Na początek zaległe LBA od Imperium Książkomaniaczki 😀 

1.Ekranizacja lepsza od książki. Czy to możliwe? 

Ponoć książka zawsze lepsza od ekranizacji. Zostańmy przy tym, bo jakoś nic mi do głowy nie przychodzi.

2.Książki, które polecasz każdemu. 

Przede wszystkim saga „Wiedźmin”, bo to w końcu nasze dobro narodowe.

3.Najlepszy lek na kaca książkowego. 

Maraton serialowy i dużo czekolady!

4.Czytasz książki w obcym języku? W jakim? Jakieś porady dla początkujących? 

Zdarzyło mi się czytać nie raz teksty po angielsku. Porad jako takich nie mam, tyle tylko żeby się nie bać. Większe fragmenty łatwiej zrozumieć niż pojedyncze słówka.

5.Napisz jakąś pozytywną myśl. 

„Nigdy nie odmawiaj zaproszenia. Nigdy nie opieraj się nieznanemu. Po prostu otwórz się na świat i napawaj przeżyciami. A jeśli się sparzysz? Cóż, trudno… Pewnie nie na darmo.”
— Martyna Wojciechowska

5 thoughts on “Liebster Blog Award od Imperium Książkomaniaczki

  1. Jakieś krótkie to LBA 😀 przeważnie ma 11 pytań, dziwne 😀
    A za Wiedźmina kiedyś będę musiała się wziąć! Skoro mój chłop jest zachwycony, mimo że nie czyta za często książek, to i mi się pewnie spodoba 😀

    Lubię to

Skomentuj

