Sierpień wypadł dość skromnie pod każdym względem. Działo się jednak wiele, nawet tutaj na blogu. Ja się przeprowadzam do Wrocławia, a moja strona na WordPressa. Zaczynam dostrzegać co raz więcej zalet tej decyzji.

Zrecenzowane książki:

  • „Oddawaj różdżkę, Phong!” Łukasza Wasilewskiego [RECENZJA]
  • „Kłamca. Papież sztuk” Jakuba Ćwieka [RECENZJA]
  • „Czerwone drogi Auroville” Pawła Kowalczyka [RECENZJA]
  • „Pięść Dawida. Tajne służby Izraela” Artura Górskiego [RECENZJA]

A oprócz tego:

Stosik w tym miesiącu skromny, szczególnie w porównaniu z lipcowym 😉

No to lecimy:

  • W końcu postanowiłam przeczytać Świat Dysku, a kupić książkę Pratchetta za 9 złoty, to jak dostać ją za darmo. Nie mogłam się powstrzymać. „Straż! Straż!” już czeka na swoją kolej.
  • Pierwsza książka od Czwartej Strony. Coś o naszej rodzimej mitologi, słowiańskiej. „Droga do Navi” Tomasza Duszyńskiego. Jestem bardzo ciekawa.
  • Tej książki miało u mnie nie być, ale w sumie się cieszę, że przez pomyłkę do mnie trafiła. Opis mnie zaintrygował. Druga perełka od Czwartej Strony – „Dżungla” Dariusz Sypeń.
  • Jestem zakochana po uszy w grafikach Książkowych Klimatów. Po „Dzienniku zdrady” naszła mnie ochota na literaturę grecką – „Agrigento” Kostasa Hatziantoniou.
  • W tym miesiącu udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem Atom Comics z czego się niezmiernie cieszę. Pierwszy egzemplarz recenzencki – „Wczorajsi X-men” – już jest przeczytany i niedługo o nim porozmawiamy.

Przy okazji chciałam wszystkim blogerom życzyć dzisiaj wszystkiego najlepszego, energii, weny, ogromnego grona czytelników i tak dalej. Nie jestem dobra w składaniu życzeń, ale wiecie, co chcę powiedzieć 😉

2 myśli na temat “Sierpniowy Book Haul i podsumowanie miesiąca

Skomentuj

