Dwa tygodnie, a tyle się wydarzyło. Zwierz popełniła kilka ciekawych wpisów, jedna z moich ukochanych książek Neila Gaimana ma zostać zekranizowana, a do tego ruszył Bookathon! Czas zebrać wszystkie ciekawe linki w jednym miejscu. 

Do poczytania:

Do obejrzenia:

  • Trzy vlogerki stworzyły świetną inicjatywę, w której niestety nie mogę wziąć udziału 
8 myśli na temat “#02 Przegląd blogowy – Netflix, bogowie i Bookathon

  1. Szkoda, że nie możesz wziąć udziału w Bookathonie, ale na pewno będą jeszcze kolejne 🙂 Ja też jeszcze nie czytałam „Anny Kareniny” i to mnie przeraża, dlatego mam nadzieję, że w wakacje uda mi się to nadrobić, Tobie również tego życzę. Finał Gry o Tron mnie wkurzył, był dobry, ale i tak jestem wściekła.

    someculturewithme.blogspot.com

    Lubię to

Skomentuj

