Maj był ciężkim miesiące, a czerwiec nie zapowiada się lepiej. Po maturalnym szaleństwie czeka mnie jeszcze egzamin na studia i dopiero wtedy będę mogła powiedzieć, że zaczęłam wakacje. Najdłuższe wakacje w życiu. Mimo tego wszystkiego, ciągle pamiętałam o blogu i o Was. Zobaczmy jak to wyglądało i co nas czeka w najbliższym czasie. 

Majowe statystki czytelnicze, choć nie prezentują się najlepiej, są jak dla mnie satysfakcjonujące. 
Przeczytane książki:
  • „Polskie morderczynie” Katarzyna Bonda [RECENZJA]
  • „Krew elfów” Andrzej Sapkowski [RECENZJA]
  • „Ciemność płonie” Jakub Ćwiek [RECENZJA]
  • „Upalne lato Gabrieli” Katarzyna Zyskowska-Ignaciak [RECENZJA]
  • „Mały Książę” Antoine de Saint-Exupéry [RECENZJA]
  • „Kroniki Atopii” Matthew Mather [RECENZJA]
To daje nam zaledwie 2067 stron 😉 
Pojawiło się też kilka słów o dwóch ekranizacjach komiksów. Obie nie były fenomenalne, ale trzeba było obejrzeć, żeby się przekonać. 
A o to piękności, które przybyły do mnie w ostatnim czasie i których recenzji (w większości) możecie spodziewać się w czerwcu.
  • „Bezcenny 2” Zygmunta Miłoszewskiego
  • „Człowiek z sową” Roberta Nowakowskiego od wspaniałego i kochanego portalu eKulturalni.pl
  • „Piromani” Emilii Teofili Nowak, która jest moją pierwszą książką od wydawnictwa Sorus
  • „Przyjaciele zwierząt” Antona Marklunda od księgarni Matras 
  • „Sex, drugs & rock n’roll… i inne kłamstwa” Duffa McKagana od wydawnictwa Sine Qua Non
  • „Listy niezapomniane” Shauna Ushera również od SQN
W przyszłym tygodniu Pan Listonosz ma dostarczyć jeszcze coś od Czwartej Strony, ale to już się załapie na stosik czerwcowy. No i to tyle, moi kochani. A co Wam udało się upolować w tym miesiącu?


10 myśli na temat “Majowy stosik i podsumowanie

  1. Mój majowy stosik nowości ma zaledwie 10 pozycji, zapewne jutro na moim blogu pojawi się podsumowanie 🙂
    W swojej biblioteczce chętnie bym przywitała „Listy niezapomniane” i „Przyjaciele zwierząt”.

    ruderude-czyta.blogspot.com

    Lubię to

  2. Jestem ciekawa książek „Człowiek z sową” oraz „Listy niezapomniane”. Nie słyszałam jeszcze o nich, ale po tytule zaciekawiły mnie i mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę miała okazje je przeczytać 🙂

    Lubię to

Skomentuj

